tirsdag den 21. april 2020

ET ANDET BEHOV



                                              ET ANDET BEHOV

Du slog op med mig
det var ikke for sjov.
Du støttede mig i alt
og jeg gav dig lov.
Hvis vi havde en konflikt
skred du fra DIN pligt.
Du var dårlig til at kommunikere
det var svært at acceptere.
Det havde du aldrig lært
og det gjorde forholdet svært.
Var du også bange for mig
når jeg tog lidt på vej
så du intet turde sige
til din elskede pige?

Jeg føler jeg ikke kendte dig.
Hvorfor manglede du tillid til mig?
Hvorfor efterlod du mig uden svar?
du er og bliver en kæmpe nar.
Du slog op på nettet
så dejlig bekvemt.
At undvære dig
bliver aldrig nemt.
Jeg ønskede at du havde givet mig lov
til at høre om dine andre behov.

Du gav mig et dejligt løfte
men havde behov du undlod at drøfte.
Jeg forstår godt du gav op
for mit humør var aldrig i top.
Du var drænet for energi
og gjorde forholdet forbi
fravalgt ud i det blå.
Jeg kunne bare ikke forstå
du så brugte tid på venner og bekendte
forvirrende signaler du hermed sendte.
Du havde masser af energi
til andre ting du kunne li.
Sådan opfører sig kun et svin
der gør sin elskede til grin
for du gav mig aldrig lov
til at høre om dine behov.

Du var min kæreste og bedste ven
du var der jeg altid vendte hen
når jeg trængte til ro og fred
og forståelse et sted.
Jeg delte ALT med dig
og du skjulte ting for mig.
Vi tog på ferie sammen
alt var fryd og gammen.
Du var den familie
jeg manglede i mit liv.
Jeg brugte dig ikke som tidsfordriv.
Jeg ELSKEDE mit liv med dig.
Hvorfor delte du ikke behov med mig?

Nu er du ikke mere min
nu er jeg fri for at være til grin.
Jeg var sammen med en kujon
der slog op på telefon
en umoden form for kommunikation.
Hvorfor gav du mig ALDRIG lov
til at høre om dine andre behov?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar