lørdag den 10. marts 2012

Til Else

I mit bankende hjerte
bor så meget smerte.
Der var intet at gøre
ingen kunne min smerte røre.


En dag jeg ik kunne mere
sorte tanker blev flere og flere.
Så hjælp mig dog!
Hvor får jeg lov
at smide masken min
uden at blive til grin?


Så mødte jeg Else i terapi
hun mødte mig med sympati,
trængte ind i det forpinte sind
og gav mig knus på kind.


Hun møder min smerte med forstand,
og lærer mig det jeg ikke kan,
at håndtere det der er svært,
der er meget at få lært.


At turde åbne sig
for dig
er utrolig stort,
er glad for jeg fik det gjort.
Var bange for at elske dig
for svigt på livets vej
var hvad der mødte mig.


Så alle parader var oppe
kunne ikke stoppe
med min mistænkelighed,
for kærlighed,
varer jo ikke ved.


Men du så min gråd og vrede
og var tilstede
da det stod på
uden at gå.


Jeg stoler nu på dig
for du elsker mig.
Jeg håber den samhørighed
til dig vil vare ved.

1 kommentar:

  1. Hvor er det godt du mødte en der kunne hjælpe dig med at åbne op. Så er du godt på vej - ud på din vej, hvor den så end fører hen. Tillykke;-)

    SvarSlet