fredag den 16. marts 2012

Elsk MIG forevigt

Hvor finder man den ægte kærlighed
der forevigt varer ved?
Jeg holder ik til flere brud
nu må jeg sende bud
efter ham der elsker MIG
jeg lover at elske dig.



Kærlighed giver ingen garanti
det kan jeg ikke li.
Det piner mig at vide
at hvis du ik kan lide
alle mine fejl
så bliver du stejl
og kræver ting af mig
jeg ik kan love dig.



Det nytter ikke spor
du lover i handling og i ord
at blive ved min side
for jeg kan ikke lide
du så vil ofre dig
for mig



Jeg er ikke rask som dig
men på min lange vej
i kærlighedens land
fandt jeg flere gange en mand
der lovede at elske mig
men bare var alt for fej
til at sige stop
når alt ik var i top.


Jeg er et såret barn
der kom i mændenes garn
søgte trøst deri
viste dem alt  de kunne li
resten kunne de senere møde
så begyndte det at gløde
og der gik ild i bålet
og brud var uundgåeligt

De kunne ik leve med
at se mig ked et sted.

 Kærlighed forsvinder¨
men ikke gode minder
Kærlighed der binder
håber jeg stadig jeg finder.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar