mandag den 9. februar 2015

ET NYT LIV



Jeg har været jorden rundt
mit liv blev endevendt
på et sekundt
Ud af ind af hospital
kæmpet som en gal
Endelig kom jeg til et sted
hvor jeg troede jeg fandt fred

Men se nu hvad der skete der
følte mig kun mere sær
Pludselig var jeg autist
livet blev kun mere trist.
Forsvundet var mit eget jeg
kæmpe måtte jeg for MIG

Jeg kæmpede for at komme væk
men systemet gav mig mange smæk
Jeg troede det var rigtig nemt
og selvom jeg var meget klemt
blev jeg hurtig til besvær
i det liv jeg havde kær
Jeg burde ikke lave vrøvl
systemet gav mig mange høvl
Heldigvis så blev jeg ved
og blev endelig hørt et sted

Kapitlet er nu slut
og jeg har virkelig fortrudt
at jeg rejste til det her sted
for her fandt jeg aldrig fred
Der gik måneder og dage
jeg ser mig ej tilbage.
Nu venter der et helt nyt liv
et andet fremtidsperspektiv

Jeg ved at jeg snart skal hjem
så jeg giver mit arm et klem
Er det nu virkelig sandt
at jeg endelig glæden fandt?
Snart mit hjem jeg ser
jeg skal ej lide mer
Tårerne triller ned af min kind
roen breder sig i mit sind
Nogle hørte min bøn et sted
Nu vil jeg ENDELIG få fred.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar