søndag den 12. december 2010

Til min barndomsveninde25-08-2010 10:27:28


Til min barndomsveninde
her har du et minde
fra mig til dig
du hjalp mig på vej.

Min veninde, den BEDSTE, da sindet var sygt
mit hovede var ørt
tænkte "løbet er kørt"
Da styrede du bilen og lindrede min frygt.

Da vanvid mig trued.For eksamen jeg grued.
Uden troen på sig selv,til pensum farvel.
Da opmuntrede du mig med smil og ord
Trods egne eksamner, din støtte var stor!!!

Du dulmede min angst og sikke en fangst!
Karaktererne blev mine....
Men aldrig at forglemme da du sad herhjemme.
DE tal er OGSÅ dine.
For uden dig ingen sejr til mig.

Så lykke på rejsen og alt mulig held
Men vigtigst af alt pas godt på dig selv.
Vær åben og ærlig for du er noget ganske særlig
hvis lige aldrig kan findes og derfor vil jeg altid mindes........
Da du hjalp mig til det GRØNNE bord.
Den BEDSTE veninde på jord.

Oplysning fra forfatteren:

Følgende digt var ét jeg skrev til min veninde før hun rejste til England som Au pair og forinden havde hjulpet mig igennem to eksamner selvom jeg var deprimeret.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar