søndag den 12. december 2010

Kærlighedens sprog

25-08-2010 09:23:34


Mørket sænker sig over mit hjem
døren den står på klem
Sidder alene og tænker på dig
mon du også tænker på mig?
Elsker du stadig min ven?
eller er kærligheden gemt hen?


Tænker på det job du fik
og glæden i dit blik.
Du er bare så sej
godt lykken smilede til dig.


Jeg ved du har forsømt mig lidt
men tænker ikke over det tit.
Du har meget at lære
om dine kære.
For der findes et kærlighedssprog
som ikke kan læres fra en bog.
Det vil du lære på din vej
gennem livet med mig.


Kender dig nu meget godt
En dejlig fyr der er så flot.
Dine øjne de kan tænde
en ild i min krop.
og forevigt vil den brænde
kan ikke holde op.


Jeg vil give dig min kærlighed
håbe på den varer ved.
Luk op luk op
giv mig din krop.
og lad mig trænge ind
i dit smukke sind.


Fortæl mig hvad der plager dig.
Skjul ingenting for mig.
Du er en lukket bog
men ufattelig klog.
Du kan godt være ærlig
for du er noget ganske særlig.


Når jeg tænker på mit liv med dig
det sidste 1½ år
så fortryder jeg ikke min vej
og nu den vej det går.
For jeg er sikker på
at med lidt møje og besvær
vil vi det hele nå
og vores mål hver især.

Kys og kram fra Bente

Elsker dig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar