tirsdag den 12. februar 2013

Et møde med psykiatrien



I dræbte min personlighed
I dræbte mine følelser
I dræbte mit sprudlende væsen
I dræbte mit gode humør
I dræbte min energi
I dræbte funktioner

i HJERNEN
...
I gjorde mig til zombie
bedøvet til ukendelighed
I lod mig lide dagligt
I talte grimt til mig
imens jeg led
I ødelagde min krop

I vidste ikke
hvad i gjorde
og dog så vidste
i noget

sagde det ikke til mig

I tog mit liv fra mig
det levende liv.
det mentale liv
så koldt og ubarmhjertigt
I lod mig leve halvt
I koma og bedøvet

Jeg blev vred og bitter
det fik i frem i mig
men ellers hjalp i ikke
med jeres giftige piller

Hvem tror i egentlig i er?
Hvem gør sådan noget?
Hvem lukker øjnene her?
Hvem er virkelig syg
dyssocial

Det er I

Helte er de
der kæmper
imod jer
der overlever
mødet med jer

I kan gøre meget skade
men i kan ALDRIG
Knække håbet
om at blive rask

ALDRIG!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar