søndag den 20. maj 2012

Min redningskvinde:-)

Elskelige Else
værner om min psykiske helse
Jeg sætter min lid til dig
at du vil hjælpe mig
Du må ikke blive nervøs
når min vrede slippes løs
men jeg hader medicin
føler det er helt til grin
du ikke kan forstå
lykkepiller ikke kan gå.


Jeg mærker din smerte
i dit bankende hjerte
når jeg græder hos dig
og viser mit jeg
Tårerne i din øjenkrog
fortæller du er meget klog
og dygtig til dit job
mærker smerten på egen krop.


Mange ting har jeg til dig fortalt
og mange ting er mellem os gået galt
Men du er så intens
fastholder mit blik imens
jeg afslører mine tanker
og dit hjerte banker
kun for at hjælpe mig
på helbredelsens vej
Så jeg vælger at tro
du for mig er go.


Jeg ved det lyder skørt
og jeg bliver helt rørt
men du er min bonus mor
og jeg kan ikke sige med ord
hvor glad jeg er for dig
og alt hvad du gør for mig
Du er læge,terapeut og kvinde
Tilsidst for mig det dejligste minde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar