fredag den 31. oktober 2014

TRYGHEDEN I DIG

Hvor finder man en tryghed
når man meget bange er?
Hvor finder man en lindring
fra symptomer nu og her?
Jeg krammer om min trøje
kan ikke mere døje
et syn jeg får for øje:
Det er så sød en kvinde
det allerbedste minde.
Nu hviler freden over mig.
Jeg falder i søvn
med mindet om dig.

Hver evig eneste dag
jeg kæmper min egen sag.
Jeg bærer rundt på dig
så du altid er tæt ved mig.
I min lomme ligger du fint
psykiatrien fik mig rigtig pint
Lige på nær en enkelt person
der nu er gemt i min telefon.
Jeg kigger på billedet af dig
og husker din omsorg for mig.
Du kender ALTID mine tanker
og mit hjerte bare banker
for at se dig snart igen.
Du er min bedste fortrolige ven
Jeg ved du min personlighed rummer
Jeg føler mig tryg
når jeg kender dit nummer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar