lørdag den 2. juli 2011

IDENTITETSFORVIRRING.

        Når livet er en fjende
        og jeg ikke mig selv kan kende
        hvor går jeg da hen
        for at blive min egen ven?

        Tankerne farer rundt
        Det er slet ikke sundt
        Ikke at vide hvem jeg er
        Jeg føler mig så sær.

        Hvad skal jeg lave idag
        Det er en større sag
        At tage et valg
        Min person er til salg.

        Hvilket tøj skal jeg have på?
        Hvordan skal mit liv mon gå?
        Jeg kan slet ikke forstå
        Det kan være så svært
        At få alting lært.

        Jeg føler tomhed indeni
        Hvem kan pigen li?
        som sidder her så ked
        og hungrer efter kærlighed.

        Jeg er splittet som person
        Jeg er ikke noget ikon
        jeg er bare lille mig
        der er faret vild på min vej.

        Jeg er 33 år
        og tiden den går
        men andre gange
        så bliver jeg bange
        for så er jeg tilbage
        til gamle dage
        15 år
        det var jeg igår.

        Ude blandt andre
        der kan jeg vandre
        voksen med en glød
        så moden og sød

        Men alt er skuespil
        for jeg ved ikke hvad jeg vil
        og hvorfor jeg er til
        Jeg har aldrig lært
        at håndtere det der er svært

    
         Jeg famler mig nu frem
         men ønsker mig hjem
         jeg har ingen ro indeni
         ingen kunne tryghed mig gi
         foruden min mor
         men det var en kvælende snor.

         Livet er en gåde
         helt uden nåde
         Med tiden håber jeg
         Livet bliver mere en leg
         også for mig
         Når jeg ved hvem jeg er
         og finder min hjertenskær.
      

Ingen kommentarer:

Send en kommentar